۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۱, شنبه

الهام جون! نرو

در پی استعفای الهام وزیر5کاره دولت ، حضرت احمدی نژاد رییس حکومت آقا امام زمان در جهان فانی و حومه از وی درخواست کرد که با وجود ناملایمات به کارش ادامه دهد.

پدیده هزاره سوم در نامه اش آورده است:

غلامحسین من! اگر تو سخنگوی من نباشی دیگر چه کسی به شیرینی تو از طرف دولت آقا امام زمان با مردم سخن بگوید و هر هفته اخبار برکناری وزیران، چیز انقلابی من، جشنهای هسته ای و قله های افتخار را که هفته ای چند تایش را به برکت این دولت فتح می کنیم به این ملت شهید پرور، بزغاله های بی انصاف و اربابان مستکبرشان برساند.


الهام همیشه متبسم من! اگر تو بروی دیگر چه کسی در دادگستری، این چنین داد مردم را به این بلندی در سراسر ایران درآورده و بگستراند.

ای مبارز نستوه! اگر تو نباشی چه کسی اینچنین ریشه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از جا درآورد.

ای گلوله ی نمک! اگر نباشی چه کسی با خبرنگاران آن مطایبه های با نمک را بکند.

ای نمونه همسرداری و زناشویی اسلامی! اگر نباشی حاجیه خانم همسره مکرمه با چه انگیزه ای از دستاوردهای گرانسنگ دولت کریمه ی این غلام امت، تمجید نموده و بزغاله ها و گوساله ها را منکوب و بعضا خلع لباس کند.

ای کاش نبودم آن روزی که در جهت میمون نمایی تو، عکست را روی چیتوز نمکی در تیراژ بالا منتشر کردند و تو را از همه جهت مورد هجمه قرار دادند.

در پایان با تقدیم یک مصرع شعر از خواننده ای متعهد و فراری از تو می خواهم بازهم در کناراین نوکر امام زمان بمانی، چون همانطور که می دانی، پس از اینکه پروژه "آباد کردن توی ایران" به پایان رسید برای مدیریت دنیا نیازمند سخنگویی همچون شما هستیم اخوی:

تو شادی(الهام) گذشتمی وقت سعید رفتمی تو این هیاهوی غریب بهونه یه قشنگمی
تو رو قسم به عشقمون، تو رو قسم به عشقمون یه شب دیگه پیشم بمون، یه شب دیگه پیشم بمون

من اله توفیق

مدیر دنیا
محمود احمدی نژاد

هیچ نظری موجود نیست: